17 Mayıs 2013 Cuma

HİS SAYACI



Bir... İki....Üç...Dört...
Yavaşça akıyordu zaman.Beş...Altı...
Zaman aktı ben durdum,zaman aktı ben uyudum,zaman aktı ben hayal kurdum.Yedi...Sekiz...Dokuz...
Zaman aktı ben hayallerimde boğuldum,tüm umutsuzlar gibi sonsuzda yok oldum.On...On bir...On iki...
Akan zamana inat yokluktan tekrar doğdum,güçlendim,güç verdim,yenilmedim.
Zaman aktı ben boğdum,zaman aktı ben zamana ayak uydurdum.On üç...On dört...On beş...
Sonra birden duruldum,zamanla yarıştım yoruldum,dedim ben zaman oldum.
Sonra bir baktım ki ayaklarımın üstünde duramaz olmuşum.On altı..On yedi...
Bir umutsuzlukla boğuştum bir bir tüm yükü ile ezilip tekrar yok oldum.Bir vardım.Bir yoktum.Bir vardım...On sekiz...
Bu sefer yılmadım
Baktım ki hala ayaktayım.


                 BAHADIR AYDIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder