13 Haziran 2013 Perşembe

SON KALE

Son kalemi de dün verdim,
Unutamadığım tarafıma.
Genç kalem daha genç rüzgarlara,
Yenik düştü.
Artık ne bir Bahadır'ım ,
Kalem için serden geçecek.
Nede bir Cihangir'im.
Hakim olmak için cihana,
Göz kırpmadan canlar vererek,
Yeni kaleler düşleyecek.


Savaşmadan kaybettiğim , savaş sonrası
Düşlerimin esaretindeyken,
Kaybettiğim düşlerimin özgürlüğünü arar oldum.
Sayısız kahkahaların arasında,
Onun gibi gülememenin,
Hüznünü taşır oldum.
Umudunu taşır oldum,
Turan yüzlümüm,
Yok oluşunu seyrederken ...
Kaybetmişliğin öfkesiyle,
Daha da sever oldum.


                               Bahadır Aydın


1 yorum:

  1. Evrenin her hangi bir yerinden koşarak geldin, biliyoruz. Çünkü burası senin yerin. Unutma! Bu fanzin, kuruyan her şeyi yeniden ıslatmak ve nihayetinde yeşertmek isteyen herkesin. Sen de yazılarını göndererek, ıslatabilirsin yaşamı, doğayı, insanlığı, umudu, çocuk gülüşleri...

    Kuru Fanzin muhtemelen hafta bir sayı çıkmak üzere piyasaya sürüldü. Sen de Tüm Türkiye'ye basılı olarak ulaştırılacak olan bu fanzin'de yazmak istiyorum diyorsan, hemen tıkla > Kuru Fanzin

    YanıtlaSil